1. Postanowienia ogólne

Celem niniejszej Polityki prywatności (dalej: Polityka) jest określenie zasad przetwarzania, gromadzenia i ochrony danych osobowych przez nas stosowanych, wskazanie reguł stosowania plików cookies, jak również określenie zasad użytkowania strony internetowej www.se-domiter.pl (dalej: Serwis).

Administratorem danych osobowych jest Natalia Panuś-Domiter oraz Marcin Domiter wspólnicy spółki cywilnej pod nazwą SALINAS ENTERPRISES Natalia i Marcin Domiter s.c. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym (62-080), ul. Wenecka 2C lok. CM-3, NIP: 781-188-24-28, REGON: 302315260 (dalej: Salinas Enterprises).

Jako Administrator, Salinas Enterprises przywiązuje szczególną wagę do ochrony prywatności i poufności danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail kontakt@se-domiter.pl lub adres korespondencyjny: SALINAS ENTERPRISES Natalia i Marcin Domiter s.c. z siedzibą w Tarnowie Podgórnym (62-080), ul. Wenecka 2c lok. CM-3; tel.: +48 608 422 660.

Salinas Enterprises stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych. Zabezpieczamy dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów.

Państwa dane osobowe przetwarzane są przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO).

Dane osobowe zbierane przez Salinas Enterprises będą:

  • przetwarzane w sposób zgodny z prawem;
  • zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów;
  • adekwatnie i w sposób ograniczony co do celu przetwarzania;
  • sprostowane i w razie potrzeby uaktualniane;
  • przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania;
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo.

2. Wymagania techniczne

W celu korzystania z Serwisu konieczne jest dysponowanie urządzeniem posiadającym dostęp do sieci Internet i poprawnie skonfigurowaną przeglądarką internetową, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge.

3. Zasady korzystania z Serwisu

Użytkownikiem jest osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, w tym również podmiot, na rzecz którego Salinas Enterprises świadczy usługi tłumaczeniowe lub szkoleniowe (dalej: Użytkownik).

Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, w tym również z uwzględnieniem praw własności intelektualnej.

Użytkownik nie może podejmować jakichkolwiek działań, które miałyby wpływ na poprawne działanie Serwisu. Zakazane jest umieszczanie treści bezprawnych w Serwisie.

4. Zasady gromadzenia danych osobowych

Salinas Enterprises w ramach świadczenia usług tłumaczeniowych oraz szkoleniowych uzyskuje dane osobowe przede wszystkim bezpośrednio od swoich Użytkowników.

Salinas Enterprises uzyskuje dane osobowe, w szczególności, w zakresie:

  • informacji kontaktowych, w tym również służbowych informacji kontaktowych (takich jak imię i nazwisko, adres korespondencyjny/ prowadzenia działalności gospodarczej, e-mail oraz numer telefonu);
  • informacji potrzebnych do wystawienia faktury VAT, rachunku (takich jak NIP, REGON);
  • dostarczanych treści (takich jak dokumenty urzędowe, dokumenty prywatne).

5. Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych oraz kategorie przetwarzanych danych

Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu:

  • świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępnienia Użytkownikom treści publikowanych w Serwisie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • prowadzenia statystyk i analiz w celu usprawnienia działalności prowadzonej przez Administratora, oraz zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora;
  • obrony przed zgłaszanymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora;
  • nawiązania kontaktu i przeprowadzenia procesu rekrutacji w związku ze złożeniem przez Państwa dokumentów aplikacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Przetwarzamy następujące kategorie Państwa danych osobowych:

  • adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii;
  • w przypadku złożenia reklamacji złożonej w związku z użytkowaniem Serwisu, dane osobowe i/ lub kontaktowe podane w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Ponadto, Salinas Enterprises przetwarza dane Użytkowników, co do których świadczy usługi tłumaczeniowe lub szkoleniowe w celu:

  • wykonania umowy – w przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług tłumaczeniowych lub szkoleniowych (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • wykonania umowy – w przypadku zawarcia pomiędzy Salinas Enterprises a podmiotem, w imieniu którego działa Użytkownik, umowy o świadczenie usług; w takim przypadku przetwarzane dane to: imię i nazwisko, numer telefonu, adres mailowy; a co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • nawiązania komunikacji lub współpracy oraz marketingu bezpośredniego, na podstawie Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  • komunikacji związanej z prowadzoną działalnością gospodarczą w związku z kontaktowaniem się z Salinas Enterprises drogą elektroniczną, poprzez formularz kontaktowy lub telefoniczną na podane w Serwisie dane kontaktowe (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • archiwalnym dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, a co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); w tym również ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

6. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być partnerzy biznesowi (np. podwykonawcy), technologiczni (np. dostawcy usług IT, narzędzi marketingowych), logistyczni (np. firmy kurierskie) i organizacyjni (np. księgowe, rachunkowe), a także organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

7. Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

Przekazanie Państwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych może nastąpić wyłącznie w przypadkach i na warunkach przewidzianych w mających zastosowanie przepisach, np. gdy Komisja Europejska ustali, że dane państwo trzecie lub organizacja międzynarodowa zapewniają odpowiedni poziom ochrony.

8. Okres przechowywania danych osobowych

Okres przetwarzania danych osobowych zależy od celu i podstawy prawnej przetwarzania.

Dane przetwarzane w celu wykonania umowy obejmującej świadczenie usług drogą elektroniczną będą przetwarzane przez okres świadczenia tej usługi, w tym wypadku korzystania z Serwisu.

Dane osobowe pozyskane za pośrednictwem formularza kontaktowego oraz innych kanałów lub adresów wskazanych do komunikacji będą przetwarzane przez okres prowadzenia komunikacji lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniego kontaktu, chyba że ma zastosowanie inna podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.

Dane osobowe klientów będą przetwarzane przez okres trwania umowy, a po tym okresie przez czas niezbędny do zachowania zgodności z prawem oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, nie dłużej jednak niż przez okres 6 lat od dnia wygaśnięcia lub rozwiązania umowy zawartej z Salinas Enterprises.

Dane osobowe przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze będą przetwarzane przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa.

Dane osobowe zbierane na potrzeby rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji, będą one przechowywane do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika.

9. Państwa prawa

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przepisami prawa, w tym RODO, przysługują Ci następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
  • prawo do usunięcia danych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  • prawo do przenoszenia danych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (wycofanie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem Państwa zgody).

W przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres pocztowy: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

10. Dobrowolność podania danych

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne. Jednak niepodanie przez Ciebie danych, które są niezbędne np. do realizacji określonych celów może uniemożliwić nam podjęcie odpowiednich działań.

11. Informacja dotycząca automatycznego przetwarzania i profilowania

Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

12. Pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli małe pliki danych (głównie tekstowe), które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Nie są one wykorzystywane do przetwarzania ani przechowywania danych osobowych Użytkownika. Nie mogą być wykorzystywane do bezpośredniej identyfikacji Użytkownika ani żadnego innego użytkownika.

W ramach naszego Serwisu używamy niezbędnych i funkcjonalnych plików cookies w celu:

  • zbierania danych analitycznych, które pomagają nam zapewnić działanie Serwisu i zrozumieć, w jaki sposób Państwo i inni użytkownicy korzystacie z naszej strony;
  • zapewnienia prawidłowego działania Serwisu, w tym w celu optymalizacji korzystania ze Serwisu.

Przeglądarka internetowa Użytkownika – bez odpowiedniej konfiguracji – domyślnie dopuszcza wgrywanie wszystkich rodzajów cookies. Użytkownicy Serwisu sami i w każdej chwili mogą zmienić ustawienia dot. plików cookies w używanej przez siebie przeglądarce internetowej.

13. Zmiany Polityki Prywatności

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana, do czego Administrator zastrzega sobie prawo. Modyfikacje mają na celu m.in. uwzględnienie zmian w praktykach Salinas Enterprises dotyczących postępowania z danymi osobowymi i wzmocnienie systemu ochrony danych osobowych.

Aktualna wersja niniejszej Polityki Prywatności obowiązuje od 23.07.2023.

14. Postępowanie reklamacyjne dotyczące korzystania z Serwisu

Reklamacje mogą być zgłaszane na adres e-mail: kontakt@se-domiter.pl. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez Użytkownika. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przekazana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany przez Użytkownika lub inny sposób przez niego wskazany. Jeżeli nie będziemy w stanie zidentyfikować osoby składającej reklamacje lub ustalić treści żądania, zwrócimy się do Użytkownika składającego reklamacje o dodatkowe informacje.